Tisztelt Ügyfelünk!
Folyamatosan követjük a COVID -19 (Koronavírus) járvány kapcsán kialakult helyzetet, betartva a kormány és az egészségügyi hatóságok rendelkezéseit. Felelős munkáltatóként a Robotline Kft. is bővíti a járvány további terjedésének megfékezése érdekében eddig meghozott intézkedéseit.
Szolgáltatásainkat továbbra is a lehető legszélesebb körben, maximális színvonalon, de a biztonságra törekedve, és a körülményekre tekintettel elővigyázatosan tudjuk ügyfeleinknek nyújtani. Szerződéses ügyfeleink számára az ügyfélszolgálat a megszokott módon működik tovább.
Látogatóink látogatási szándékukat minden esetben előre kell jelezzék a kapcsolattartójuknál, aki a szükséges további teendőkről is tájékoztatást tud adni. Lázas, influenzaszerű tüneteket, különösképp köhögéses tüneteket mutató Látogatókat sajnos nem tudunk fogadni, de a zökkenőmentesebb ügymenet érdekében számukra javasoljuk az elektronikus kapcsolattartást.
A belépésre vonatkozó fenti szabályok dolgozóinkra is érvényesek. Azokat a kollégáinkat, akik az aktuális dátumot megelőző 2 hétben külföldön jártak, vagy akiknek családjában, közvetlen környezetében influenzaszerű megbetegedés fordult elő a közelmúltban, otthoni karanténból történő munkavégzésre kértük, hogy a többiek számára a biztonságos munkahelyet biztosítani tudjuk.
Azon kollégáink számára, akik munkájukat távolról is el tudják végezni, a személyes kontaktusok illetve az ingázás, tömegközlekedés csökkentése érdekében lehetővé tettük az otthoni munkavégzést.
Hivatásos szállítmányozók, futárszolgálatok, posta számára az áruszállítást/fogadást a megszokott módon és nyitvatartási időben (h-cs 8-16:30, p 8-14:00) biztosítjuk. Raktárunk zavartalanul - az egészségügyi megelőző javaslatokat betartva - üzemel.
Telephelyeinken az eddig is elérhető higiéniai szolgáltatások mellett kiegészítésként kézfertőtlenítő állomásokat üzemeltünk be.
Jó munkát, jó egészséget és kitartást kívánunk mindenkinek!
Üdvözlettel: Robotline Kft.